DoporučujemeZaložit web nebo e-shop
aktualizováno: 12.06.2018 14:35:11 

Užitečné informace a programy ke hře Vietcong

Editor
 
 
 
V editoru se mi nezobrazují textury na vlastních/cizích objektech.

Nejdřív se ujistěte, že jste vložili objekt a texturu do správných složek. Správné umístění je:         pro objekty (*.bes): levels/"jmenosceny"/(objects/)                                                                             a pro textury (*.dds,*.tga,*.bmp): levels/"jmenosceny"/tex/
Pokuď jste si správným umístěním objektu a textury zcela jisti, tak se vlastně jedná o klasický problém editoru, který ale má následující řešení:
Nejdřív najděte v Editor panelu na kartě Database tlačítko Rebuild TexDB (aktualizovat texturovou databázi).   Pak na klávesnici zmáčkněte nejdřív F8 (bude to chvíli trvat), pak F9 a znova F8. Textury by pak už měli být všechny zobrazené na objektech. Jestli-že ne, pak je problém buď v samotný textuře, nebo textura chybí.

 

 

 

Jak na vytvoření scény přes New scene wizard (nová scéna).

Úplně nejdřív si ve složce levels vytvoře složku pro vaši budoucí scénu (levels/"jmenosceny").

Pro vytvoření scény přes New scene potřebujete tzv. SkyPack (k dispozici v záložce  Ke stažení). SkyPack je sada *.bes objektů obloh a jejich textur. Pro scénu důrazně doporučuju používat sky_top_bottom_1.bes (zaplní horní i dolní část obrazovky). Soubor se musí dát přímo do umístění levels/"jmenosceny"/ . Textury obloh jsou ve formátu *.bmp (můžou být i *.dds) v očíslovaných složkách. Jednu z těchto složek si vyberte a dejte do složky  levels/"jmenosceny"/tex/.                 Tím jste dokončili přípravu obloh. Další důležitou součástí je základ scény - terrain. Terrain je scpeciálně pojmenovaný objekt, bez kterého nelze novu scénu vytořit. Tento objekt může být jakýkoliv, ale hodí se použít samotný terén mapy. Název objektu je ve tvaru terrain_nazevsceny.bes.
Umisťuje se přímo do levels/"jmenosceny"/. Když tohle všechno máte, tak můžete úspěšně v editoru vytvořit novou scénu přes file/New scene (ctrl+n). V 1. části okna zleva vyberete název složky, ve které máte základy pro novou scénu a vpravo do řádku dole vyplníte, jak se zezačátku bude jmenovat soubor scény. Dál klikněte na Next>>V dalším okně vyberete nejdřív terén mapy, pak *.bes soubor oblohy mapy a HOTOVO!